Recenze knihy: Automatické obchodní systémy aneb Forex Robot

Automatické obchodní systémy aneb Forex RobotAutomatické obchodování přináší traderům celou řadu výhod. Poznat kvalitní automatický obchodní systém nebo si jej přímo naprogramovat, to však není nic snadného. Na českém trhu dlouho chyběla publikace, která by se tématem dopodrobna zabývala. A když už, nebyla použitelná v prostředí retailové klientely obchodující s forex a CFD deriváty na oblíbené platformě Metatrader 4. Český trh se dočkal právě letos, kdy dlouholetý a zkušený trader a vývojář AOS Radek Janáč vydal knihu Automatické obchodní systémy aneb Forex robot. Co najdeme uvnitř?

Úvodní slova autora v knize její obsah skvěle vystihují a my se pod něj můžeme jedině podepsat. Nejedná se totiž skutečně o žádnou akademickou slohovou práci plnou zbytečné omáčky a nevysvětlených odborných termínů. Místo toho získáme srozumitelně napsanou knihu vhodnou pro všechny, kteří se tématem zabývají nebo hodlají zabývat, i když o něm dosud nemají mnoho znalostí. Bez zbytečných řečí kolem jde autor rovnou na věc a píše svou svéráznou češtinou pouze to, co je podstatné pro pochopení tématu. Kniha se tak vešla do pouhých 130 stran, nic podstatného v ní ale nechybí. Pro hledače krásné literatury je to možná škoda, ale pro ty, kdo se v prvé řadě potřebují nebo chtějí něco dozvědět co nejrychleji a nejjednodušeji, je to ideální počet. Knihu přečtete za víkend a kdykoliv v ní i díky snadné orientaci najdete všechno, co zrovna budete potřebovat. Ať už při tvorbě nebo testování vlastního AOS či posuzování cizích a rozhodování, zda si jej zakoupit či pronajmout. Co konkrétně se v knize dozvíte?

• Obecné informace o AOS, výhody, nevýhody, základní dělení a vše potřebné, aby člověk mohl začít.
  • Přehled nejznámějších obchodních platforem a jejich možnosti co se AOS týče. Jinak je však kniha zaměřena výhradně na nejoblíbenější platformu Metatrader 4.
  • Výběr správného brokera, jak broker může ovlivňovat výsledky AOS.